Obecnie żadna firma nie przetrwa bez choćby niewielkiej pomocy ze strony kanałów umożliwiających reklamowanie się. I nie chodzi tu tylko o spoty radiowe czy telewizyjne, ale przede wszystkim o obecność. Zwłaszcza w tych miejscach, w których są Twoi klienci. Jakie kanały komunikacji warto wybrać?
Facebook nadal jest jedną z najpopularniejszych platform socialmediowych. Nie wolno jej bagatelizować – zwłaszcza wtedy, gdy Twoi odbiorcy należą do różnych grup wiekowych. Jeśli starasz się komunikować z osobami powyżej 25-30 roku życia, Facebook to Twoje miejsce na ziemi. Pamiętaj jednak, że media społecznościowe to nie miejsce na biznes, a na rozrywkę. Twój profil powinien być więc rozrywkowy i czasem edukacyjny. A reklamy? Te mogą skupiać się na biznesie, choć oczywiście w kreatywny sposób.
Instagram (podobnie jak TikTok), to domena ludzi młodych. Jeśli kierujesz swój produkt lub usługę właśnie do nich, nie może zabraknąć Cię na Instagramie. Pamiętaj jednak, że to medium skupia się na obrazie, który jest więcej niż połową przekazu. Zadbaj zatem o estetykę swoich postów, jak i materiałów reklamowych. Weź również pod uwagę to, iż – nawet jeśli obecnie nie masz produktu dla tej grupy wiekowej – z czasem stanie się ona Twoim głównym odbiorcą. Może więc warto być na Instagramie, by budować relację z przyszłymi klientami?
Google Ads to doskonała reklama przede wszystkim dla sklepów internetowych bądź osób, które mają dość mocno rozbudowane strony. Oczywiście nie jest ona w stanie zastąpić dobrego pozycjonowania, ale pomaga w znalezieniu strony w kontekście konkretnych wyszukiwań. To świetny sposób na to, by dotrzeć do potencjalnego klienta – osoby już zainteresowanej Twoim produktem. To, co stanie się z nim później, zależy już tylko od Ciebie i układu strony oraz oferty. A jednak ten pierwszy krok może naprawdę bardzo Ci pomóc.
Reklamowanie się w sieci nie jest proste – wybór jest ogromny i nie zawsze wiadomo, która z opcji będzie najlepsza akurat w Twoim przypadku. Jeśli szukasz wiedzy na ten temat, koniecznie zajrzyj na stronę https://adnext.pl/. Tam znajdziesz wiele informacji, które przydadzą się w rozwoju Twojej firmy
Tagi: marketing, promocja, reklama
Dodaj komentarz