Wszelkiego rodzaju targi i wystawy są doskonałą okazją do rozreklamowania swojej firmy. Wystarczy zadbać o odpowiednią prezentację, by przyciągnąć do stanowiska potencjalnych klientów. Warto też zadbać o to, by poza bezpośrednią prezentacją dostarczyć zainteresowanym materiałów, które zapewnią utrwalenie wiedzy na temat oferty.
W ramach utrwalania wiedzy potencjalnych klientów odnośnie oferty firmy wykorzystywać można różnego rodzaju gadżety reklamowe. Zdecydowanie podstawą są wszelkiego rodzaju ulotki, które zawierają podstawowe informacje. Są one łatwe i tanie w produkcji, a dodatkowo nie zajmują dużo miejsca, dzięki czemu bez problemu można mieć ich ze sobą większą ilość, by rozdać je jak największej liczbie osób. W przypadku szerokich ofert bądź usług wymagających podania dużej ilości informacji warto wykorzystać rozszerzoną wersję ulotki, czyli broszurę. Umożliwia ona przekazanie dużo większej ilości treści, a przygotowana w odpowiedniej formie graficznej dodatkowo zachęca do zapoznania się z ofertą. Wadą tych rozwiązań jest z pewnością ich niska trwałość, dlatego też ich działanie reklamowe jest krótkie.
Reklamując swoją ofertę, warto zadbać o gadżety reklamowe, które będą przypominały o firmie przez dłuższy okres. Bardzo popularne są wszelkiego rodzaju breloki, które noszone przy kluczach widziane są regularnie przy otwieraniu i zamykaniu drzwi. W przypadku ofert powiązanych z rynkiem informatycznym często wykorzystuje się pamięci przenośne przygotowane w formie wizytówek z nadrukowanymi danymi firmy. Często w ten sposób dostosowuje się wykorzystywane gadżety reklamowe do profilu reklamowanej firmy, co w pewien sposób kształtuje skojarzenia i ułatwia klientom łączenie nazwy firmy z konkretnymi usługami. Warto jednak pomyśleć też o rozwiązaniach, które będą dosyć uniwersalne w użytkowaniu, czego przykładem mogą być torby reklamowe.
Bardzo dobrym pomysłem do wykorzystania na targach są gadżety reklamowe o uniwersalnym zastosowaniu. Bardzo popularnym rozwiązaniem są długopisy z logo firmy, a nawet danymi kontaktowymi. Ich dużą zaletą jest niewielki rozmiar i duża przydatność. Równie dużą popularnością cieszą się aktualnie wszelkiego rodzaju torby reklamowe. Ich zdecydowaną zaletą jest spora powierzchnia do wykorzystania na logo firmy oraz dane kontaktowe, oraz fakt, że stanowią nie tylko przypomnienie o ofercie dla potencjalnego klienta, który ją otrzymał, ale też stanowi świetne medium reklamowe w momencie gdy jest wykorzystywana do przenoszenia zakupów. Torby reklamowe mają też tę dodatkową zaletę, że wykorzystywać można je regularnie nawet poza targami, by zapewnić sobie dodatkową reklamę każdego dnia, bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów. Często stosuje się też ozdobne torby reklamowe do przygotowywania pełnych pakietów złożonych z innych gadżetów reklamowych, szczególnie na mniejszych targach branżowych.
Wykorzystanie wszelkiego rodzaju gadżetów reklamowych ułatwia dotarcie do potencjalnych klientów. W prosty sposób utrwala się ich wiedzę odnośnie oferty i przypomina o niej w różnych okolicznościach.
Tagi: marketing, promocja
Dodaj komentarz