Sukces w biznesie składa się z kilku elementów. Jego nieodłączną częścią w dobie Internetu stał się e-wizerunek. Nie bez przyczyny zdecydowana większość firm dba o swoją obecność w sieci. Międzynarodowe marki doskonale wiedzą, że pozyskanie sympatii i zaufania potencjalnych klientów poprzez działania wizerunkowo-marketingowe w sieci jest znacznie łatwiejsze niż za pomocą tradycyjnych metod reklamy i PR.
W ślad za wielkimi brandami podążają dziś także małe i średnie przedsiębiorstwa, które w trosce o e-wizerunek korzystają z porad takich agencji PR jak Warsaw Media House. Jako grupa ekspertów często dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. W dzisiejszym artykule WMH przybliża, czym jest wizytówka Google i jak ją wykorzystać w ramach działań PR-owych prowadzonych w sieci.
Jeżeli chcesz stać się marką rozpoznawalną w sieci zatroszcz się o jej wszechobecność. W pierwszej kolejności, zanim jeszcze powstanie www firmy możesz założyć konto Google Moja Firma. To tutaj bez problemu klienci WMH zamieszczają podstawowe informacje na temat podejmowanej działalności, dzięki którym łatwo znaleźć ich firmę w sieci. Jeżeli posiadasz konto Google Moja Firma to z łatwością utworzysz wizytówkę internetową, która pojawi się w wyszukiwarce Google za każdym razem kiedy osoba zainteresowana marką wpisze jej nazwę w wyszukiwarkę. To wspaniałe! Ponieważ nawet nie mając witryny internetowej możesz już informować o lokalizacji swojej firmy, danych kontaktowych, ofercie czy godzinach pracy. W ten sposób od samego początku troszczysz się o to, aby jako marka być dostępnym w sieci. Stajesz się dzięki temu działaniu bliższy każdemu potencjalnemu klientowi.
Dostęp do podstawowych informacji o przedsiębiorstwie oraz lepsze pozycjonowanie firmy w wyszukiwarce to jedno. Jeżeli o Twojej marce dowiedzą się internauci, a zawarta w wizytówce oferta skłoni ich do skorzystania z oferowanych produktów lub usług przygotuj się na opinie. W Google Twoja Firma pod każdą wizytówką można opublikować dowolny komentarz na temat marki. W Warsaw Media House dokładnie śledzimy, jakie treści pojawiają się pod wizytówkami naszych klientów.
Indywidualny research i trzymanie ręki na pulsie w trosce o e-wizerunek firmy może być czasochłonne, a przecież potrzebujesz czasu do rozwoju biznesu. Monitoring Internetu zajmuje go więcej niż sądzisz! Dlatego Warsaw Media House pomaga na bieżąco śledzić opinie pojawiające się w sieci m.in. pod wizytówkami Google, na branżowych portalach, forach czy w serwisach. W ten sposób nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak usunąć wizytówkę Google po zetknięciu się z negatywną opinią.
Na nieprzychylne reakcje ze strony internautów trzeba być przygotowanym! Nierzadko zdarza się, że negatywna opinia zagraża rozwojowi marki, zrażając do niej zarówno dotychczasowych, jak i nowych klientów. Dlatego tak istotny jest czas reakcji na negatywne komentarze. WMH śledząc sieć 24 godziny na dobę doskonale sprawdza się w starciu z niezadowolonym klientem, pracownikiem czy partnerem biznesowym. Zamiast martwić się, że pod wizytówką Google lub gdziekolwiek indziej w Internecie opublikowano rażącą dla e-wizerunku treść, Ty możesz spokojnie dalej rozwijać swój biznes.
WMH doskonale wie, że usuwanie wizytówki Google po kilku pierwszych negatywnych opiniach to wielki błąd. Wizytówka jest potrzebna w celu pozyskania nowych kontrahentów, pracowników i klientów. Zamiast zastanawiać się jak usunąć wizytówkę Google nierzadko znacznie lepiej jest dobrać odpowiednią komunikację i raz na zawsze zażegnać kryzys wizerunku. Warsaw Media House podejmuje się działań szybko i skutecznie, dzięki nam reputacja Twojego przedsiębiorstwa jest chroniona o każdej porze. Dlatego dbając o obecność w sieci i prowadząc działania wizerunkowo-marketingowe zaufaj specjalistom, odciążając siebie z obowiązku nieustannej kontroli nad internetowymi publikacjami powiązanymi bezpośrednio z Twoim brandem, produktami, usługami czy pracownikami.
Tagi: biznes, Google, gospodarka, internet, marketing, promocja
Dodaj komentarz