W poniedziałek, 15 marca, we wszystkich sklepach PSH Lewiatan rozpoczęła się największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia będą wyjątkowe maskotki „Lewiatanki”. Dzięki szerokiemu wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości w książce o przygodach Lewiatanków, kolorowankach, produktach oraz w aplikacji, ożywieni przyjaciele z Lewiatankowa będą bawić i uprzyjemniać czas najmłodszym klientom.
W ramach akcji Lewiatanki dostępnych jest sześciu pluszowych bohaterów, którzy mają różne zawody i pasje. Lew Olek, papuga Pola, niedźwiedź Maniek, żółwica Nelka, lis Rudi oraz żyrafa Beti – ich historie oraz niezwykła opowieść o Lewiatankowie, skąd pochodzą, zostały opisane w książce „Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa”. Książka, zawierająca dodatkowo kolorowanki oraz gry i zabawy edukacyjne, będzie do kupienia wyłącznie w sieci sklepów Lewiatan za jedyne 9,99 zł. W kolejnych etapach, w ramach akcji dostępne będą również magiczna kolorowanka z brokatowymi naklejkami, kolekcja 6 mini puzzli oraz seria produktów spożywczych marki własnej sieci stworzona z myślą o najmłodszych.
Akcja konsumencka PSH Lewiatan wyróżnia się na tle działań konkurencyjnych sieci poprzez wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality), łączącej świat rzeczywisty z animacją komputerową. Żeby z niej skorzystać potrzebna będzie bezpłatna aplikacja mobilna Lewiatanki, którą można pobrać ze sklepów Google Play i App Store. Dzięki aplikacji książka stanie się interaktywną zabawą, a samo czytanie nabierze innego wymiaru.
„Skanując oznaczone ilustracje będzie można ujrzeć animowane postacie czy zobaczyć w 3D pokolorowany przez siebie obrazek. Dodatkowo, zbliżając telefon z uruchomioną aplikacją do wybranej maskotki uzyskamy poradę dnia, a skanując obrazy na okazjonalnych produktach z oferty marki Lewiatan zobaczymy, jak ożywa postać przedstawiona na opakowaniu” – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu Lewiatan Holding S.A., dyrektor ds. marketingu.
Za każde 30 zł wydane na zakupy w Lewiatanie można otrzymać jeden znaczek do wklejenia na specjalnej karcie do zbierania punktów. Robiąc zakupy warto też szukać produktów z oferty specjalnej, za które można otrzymać dodatkowe znaczki. Należy jednak pamiętać, że z puli produktów biorących udział w akcji wyłączone są napoje alkoholowe (w tym piwa), wyroby tytoniowe i papierosy elektroniczne, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt. Po zebraniu 10 znaczków można kupić ulubionego Lewiatanka za jedyne 14,99 zł. Jeśli chcemy mieć maskotkę bez zbierania naklejek można ją kupić za 39,99 zł. Akcja trwa do 6 czerwca lub do wyczerpania się zapasów maskotek w danym sklepie.
Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie kampanii www.lewiatanki.pl
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. W 2019 roku PSH Lewiatan zajęła 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.
Tagi: Lewiatan, marketing, reklama
Dodaj komentarz