Logo strony
Logo strony
SwipBox

DPD Polska z nową strategią logistyczną
Opublikowano: 16 września 2024

DPD Polska, lider w branży logistycznej, kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci automatów paczkowych SwipBox Infinity. W ramach ogólnopolskiej sieci DPD Pickup, firma zainstalowała już ponad 8 tysięcy urządzeń, a do końca 2024 roku planuje uruchomić kolejny tysiąc. To pokazuje zaangażowanie DPD w dostosowanie się do zmieniających się potrzeb klientów i trendów rynkowych.

Wygoda i elastyczność dla klientów

Z myślą o klientach, DPD Polska oferuje szeroki wybór form nadania i odbioru przesyłek. Dzięki aplikacji DPD Mobile, użytkownicy mogą łatwo zarządzać swoimi przesyłkami, sprawdzać ich status, kontaktować się z kurierem oraz lokalizować najbliższe punkty odbioru. ,,Wprowadzenie automatów SwipBox Infinity, które cechuje modułowa, zasilana bateryjnie konstrukcja, pozwala na ich instalację w dowolnym miejscu, co zwiększa dostępność usług zarówno na terenach miejskich, jak i wiejskich” – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający w SwipBox Polska.

Ekspansja w Polsce i Europie

Obecnie sieć DPD Pickup obejmuje prawie 30 tysięcy lokalizacji w Polsce oraz ponad 110 tysięcy w całej Europie. Punkty odbioru paczek znajdują się w dużych sieciach handlowych, a ich lokalizacje wybierane są na podstawie szczegółowych danych demograficznych i przesyłkowych. DPD, współpracując z duńskim producentem SwipBox, dąży do zbliżenia się do klientów i oferowania im najlepszej jakości usług.

Zrównoważony rozwój i ochrona środowiska

SwipBox, jako producent automatów, stawia na rozwiązania minimalizujące wpływ pierwszej i ostatniej mili kurierskiej na środowisko. Dzięki współpracy z różnymi operatorami logistycznymi, agnostyczna sieć automatów jest dostępna dla każdego, co pozwala na efektywne wykorzystanie zasobów i zmniejszenie kosztów operacyjnych.

DPD Polska nieustannie dąży do podnoszenia standardów obsługi klienta, zapewniając szybkie, wygodne i ekologiczne rozwiązania logistyczne. Plany dalszego rozwoju sieci DPD Pickup pokazują, że firma jest gotowa na przyszłość i gotowa sprostać rosnącym wymaganiom rynku e-commerce.

zdjęcia: SwipBox

Tagi:

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści

System CRM

Automatyzacja sklepu online za pomocą Systemu...

System CRM i marketing automation umożliwia przedsiębiorstwom zarządza...
Dieta pudełkowa

Dieta pudełkowa coraz bardziej popularna. Do...

Dieta pudełkowa wzbudza coraz większe zainteresowanie wśród Polaków. Z...
Męskie zakupy

Męskie zakupy przez internet – na co zwrócić...

Pandemia sprawiła, że branża e-commerce rozrosła się szybciej, niż zak...