Logo strony
Logo strony
Konferencja w Lublinie

Gdzie zorganizować konferencje w Lublinie?
Opublikowano: 18 września 2019

Konferencja to wydarzenie, które coraz częściej organizowane jest przez świat biznesu, jak i nauki. To duże przedsięwzięcie, które wymaga odpowiedniej organizacji. Chcesz zorganizować konferencję w Lublinie? Podpowiadamy, gdzie warto!

Lublin – miasto inspiracji!

Lublin to miasto na wschód od Warszawy. Ze względu na położenie i komunikację z Ukrainą jest jednym z najważniejszych ośrodków biznesowych w tym rejonie.

To miasto jest bardzo dobrze skomunikowany z innymi miejscowościami w Polsce. Trasy S12 i S17 prowadzą stąd na Ukrainę, do Dorohuska i Kijowa. Pobliski port lotniczy w Świdniku obsługuje połączenia krajowe i międzynarodowe. Do Lublina dojechać można również koleją i autobusem.

W tym mieście znajduje się aż 10 wyższych uczelni państwowych i niepublicznych. Dzięki ludności napływowej miasto jest dynamiczne i pełne twórczej energii. Liczne obiekty kultury – teatry dramatyczne i operowe, muzea, galerie i kluby sprawiają, że to miejsce jest ważnym ośrodkiem kulturalnym. To świetne miejsce na to, aby zorganizować konferencję naukową, jak i biznesową!

O czym warto pamiętać?

Planujesz zorganizować konferencje w Lublinie? Warto dobrze zająć się kwestiami organizacyjnymi danego wydarzenia! Musisz wybrać odpowiednią tematykę i sposób przedstawienia, aby zainteresować potencjalnych odbiorców. Wtedy dopiero będziesz mógł wybrać miejsce, jak i czas. Pamiętaj, że tematykę i cel musisz mieć co najmniej pół roku przed planowaną konferencją. To optymalny czas na zorganizowanie i dopracowanie wszystkich szczegółów konferencji! Stawiaj na okres jesienno-zimowy, w ten sposób ominiesz okres urlopowy!

Najważniejszym elementem, poza tematyką, są ludzie. Zaproszenie odpowiednich osób jest wprost kluczowe do tego, aby odnieść sukces. Ostateczna lista powinna być zamknięta przynajmniej miesiąc przed planowanym wydarzeniem. Sprawa jest istotna, ponieważ konieczna będzie rezerwacja miejsc noclegowych. Pomyśl, czy nie warto zapewnić sobie dodatkowe pokoje dla gości, które przydadzą się, jeżeli plan konferencji ulegnie zmianie.

Konferencja w Lublinie – gdzie zorganizować?

Poszukujesz idealnego miejsca na zorganizowanie konferencji? Zwróć uwagę na ofertę Hampton Lublin! Ich przestrzeń konferencyjna została zaprojektowana z myślą o potrzebach klientów biznesowych. Znajdziesz tu aż dwie sale, które znajdują się na parterze hotelu, które z łatwością można przekształcić w jedną. Uzyskana w ten sposób przestrzeń ma łączną powierzchnię 140 metrów kwadratowych i może pomieścić nawet 120 osób!

Więcej informacji: https://hamptonlublin.pl/sale-do-wynajecia/

Tagi: , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści

urządzenia drukarskie

Niezawodne akcesoria i urządzenia drukarskie...

W każdej branży, w której istotne jest precyzyjne oznakowanie produktó...
długopisy

Jak stojak na długopisy i akcesoria biurowe z...

W dzisiejszych czasach dbałość o detale w biurze to nie tylko kwestia...
obsługa prawna przedsiębiorstwa

Dlaczego obsługa prawna przedsiębiorstwa jest...

Prowadzenie przedsiębiorstwa wiąże się z wieloma wyzwaniami, a jednym...
Mobbing w Pracy

Mobbing w Pracy – Jak Go Rozpoznać i Ja...

Mobbing w miejscu pracy jest w Polsce całkowicie zakazany. Należy jedn...