Październik to międzynarodowy miesiąc walki z rakiem piersi. Z tej okazji Husqvarna rusza z kampanią „Podziel się Mocą”. Akcja ma na celu włączenie się w walkę z rakiem piersi i wsparcie podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. W ramach kampanii przygotowane zostały symboliczne różowe pilarki-zabawki oraz specjalna różowa wersja pilarki H450. Środki z ich sprzedaży zasilą konto fundacji Alivia. W październiku każdy może „podzielić się mocą” i wspomóc walkę z rakiem włączając się do akcji.
Różowe zabawki
Przez cały miesiąc w Autoryzowanych Punktach Dilerskich Husqvarna dostępne będą limitowane, różowe, zabawkowe pilarki Husqvarna. 10 złotych ze sprzedaży każdej zabawki trafi na konto Fundacji Onkologicznej Alivia, która wspiera kobiety w walce z rakiem piersi.
„Podziel się Mocą to kampania, z której jesteśmy szczególnie dumni. Walka z rakiem piersi to duży problem w naszym kraju, jak i na świecie. Cieszymy się, że przy okazji miesiąca walki z rakiem piersi, możemy wesprzeć podopiecznych Fundacji Alivia. Serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzenia punktów sieci dilerskiej Husqvarna i zakupienia swojej „cegiełki” na ten szczytny cel. Taka zabawka jest pięknym symbolem dzielenia się mocą” – powiedział Maciej Konieczny, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Husqvarna.
Aukcja charytatywna
Różowe pilarki-zabawki to nie wszystko. Husqvarna przygotowała jeszcze jeden bardzo nietypowy produkt. Specjalnie na tę okazję powstały również oryginalne różowe modele pilarek H450. Produkt powstał w serii limitowanej i będzie dostępny m.in.: na aukcji charytatywnej prowadzonej przez serwis Allegro. Środki ze sprzedaży również zasilą konto fundacji Alivia. Dla drwali i osób pracujących pilarką to bardzo zachęcająca oferta i kolejna okazja do „Podzielenia się Mocą”.
„Nasze podopieczne potrzebują mocy do walki z rakiem: potrzebują informacji o swojej chorobie, optymalnych sposobach i miejscach jej leczenia, potrzebują reprezentacji ich problemów wobec decydentów, często potrzebują też wsparcia finansowego, by udźwignąć koszty związane z chorobą i jej leczeniem w sytuacji przewlekłej niedyspozycji zawodowej. Jesteśmy ogromnie wdzięczni firmie Husqvarna za stworzenie fantastycznej inicjatywy, dzięki której zdrowi i silni mogą podzielić się mocą z chorymi na raka kobietami, wspierając nasze działania na rzecz tej grupy. Ta moc to pomoc na wagę życia” – skomentowała Agata Polińska, wiceprezes fundacji Alivia.
Alivia walczy cały rok
Fundacja powstała w 2010 roku i od tego czasu nieprzerwanie wspiera podopiecznych w walce z rakiem. Szczególną opieką otacza młode kobiety, które dopiero wchodzą w dorosłe życie. Fundacja wpiera swoich podopiecznych nie tylko finansowo. Pomaga mobilizować i aktywizować chore kobiety do walki i bycia silną, szuka dodatkowych środków, lekarzy i ośrodków leczniczych oraz wspiera wiedzą i poszukuje najlepszych rozwiązań w terapii. Fundacja dodatkowo tworzy kampanie społeczne, mające na celu zwiększanie świadomości problemu wśród Polaków i reprezentuje pacjentów przed ustawodawcami.
Tagi: Agata Polińska, fundacja Alivia, Husqvarna, Maciej Konieczny, pilarki Husqvarna, Różowe pilarki, Różowe pilarki HusqvarnaAle się żucili. Chociaż lepsza 10 niż nic.
Każde zaangażowanie jest ważne, nawet takie symboliczne.
Dodaj komentarz