Menu
  • ventana_r

  • Bartłomiej Topa

    Marka Mitsubishi ma nowego ambasadora – został nim Bartłomiej Topa

    Znany m. in. z kultowego serialu „Czas honoru” aktor Bartłomiej Topa został nowym ambasadorem marki Mitsubishi. Polski oddział Mitsubishi podpisał z aktorem umowę na reprezentowanie jednego z najnowszych swoich modeli SUV-a Mitsubishi Outlander. Ceremonia odbyła się 19 marca 2019 roku w warszawskim salonie Mitsubishi Auto GT, a kluczyki wręczył aktorowi prezes polskiej filii Mitsubishi Motors Corporation Yasuyuki Oyama.

    Nowy ambasador wiele sobą reprezentuje

    Wyselekcjonowanie znanego szerokiej publiczności i rozpoznawalnego aktora na ambasadora marki to dobry wybór japońskiego producenta samochodów. Bartłomiej Topa jest bardzo utalentowanym aktorem, który występuje zarówno w serialach, jak i filmach pełnometrażowych. Możemy go zobaczyć w produkcjach Wojciecha Smarzowskiego takich jak: „Dom zły”, „Wesele”, czy „Drogówka”. Występował także w głośno komentowanym „Klerze” (2018) jako ksiądz Leman. Można go było oglądać również w słynnej produkcji Krzysztofa Kieślowskiego „Trzy kolory. Biały”. Oprócz filmów wyświetlanych na wielkim ekranie, aktor gra w popularnych polskich serialach takich jak: „Czas honoru” (reż. Michał Rossa), „Głęboka Woda” (reż. Magda Łazarkiewicz), „Oficer” (reż. Maciej Dejczer), „Druga szansa” (reż. Michał Gazda, Łukasz Kośmicki).

    Aktor jest również odtwórcą głównej roli (gra Bartka Gajewskiego) w nowym serialu ”Pod powierzchnią”. Oprócz szklanego ekranu, Bartłomieja Topę można zobaczyć także na deskach teatru IMKA Tomasza Karolaka oraz w Teatrze 6. Piętro. Tego roku w maju aktor zagra główną rolę w filmie „Dziura w głowie” Piotra Subbotki, a kilka miesięcy później będziemy mogli go zobaczyć w filmie „Żelazny most” w reżyserii Moniki Jordan – Młodzianowskiej.

    Co potrafi Mitsubishi Outlander?

    Bartłomiej Topa został użytkownikiem wersji Instyle Plus CVT 4WD zasilanej benzyną. Jest to najlepiej wyposażony samochód tej marki z 2019 roku. Mitsubishi Outlander ma wbudowany 2-litrowy silnik o mocy 150 KM oraz bezstopniową automatyczną przekładnię CVT. Model ten został wyposażony również w napęd na 4 koła. SUV Mitsubishi Outlander Instyle Plus CVT 4WD jest ceniony przede wszystkim za przestronność. Dzięki homologacji na siedmiu pasażerów może nim podróżować komfortowo nawet wieloosobowa rodzina. Wysoki poziom bezpieczeństwa w tym modelu zapewniają czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne oraz kolanowa poduszka powietrzna dla kierowcy.

    Model ten posiada także system kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (ASC+TCL) oraz system wspomagania hamowania (BA). Wymagający użytkownicy z pewnością docenią bogate wyposażenie, jakie oferuje nam nowy Mitsubishi Outlander. System audio premium Rockford Fosgate 710W oraz radioodtwarzacz z dotykowym panelem zintegrowany z systemem nawigacji MMCS zapewnią możliwość słuchania muzyki podczas jazdy przy jednoczesnym korzystaniu z map. Ulubione utwory zostają odtworzone w tym aucie przez dziewięć wbudowanych głośników, które zapewniają najwyższą jakość dźwięku.

    Bartłomiej Topa

    Mitsubishi Motors zna potrzeby klientów

    Mitsubishi Motors Corporation to producent, który działa na rynku międzynarodowym już od ponad stu lat. Jest obecny na 160 światowych rynkach, z których duża część znajduje się w krajach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN. Produkowane przez niego pojazdy typu SUV i pick-up oraz samochody elektryczne i hybrydy ładowane z gniazdka PHEV stanowią dużą konkurencję dla samochodów innych marek. W 2011 roku koncern Mitsubishi Motors był szóstym pod względem wielkości japońskim producentem samochodów oraz szesnastym pod względem ich wytwarzania producentem na świecie.

    „Drive Your Ambition” to slogan, który towarzyszy marce od października 2017 roku i przekłada się na jej działalność. Przedsiębiorstwo na pierwszym miejscu stawia kontakt ze swoimi klientami, dzięki czemu tworzy samochody dostosowane do ich oczekiwań. Obecni prezesi Mitsubishi Motors Corporation chętnie inwestują w nowe technologie oraz rozwój swoich produktów i ich bezpieczeństwo. Stawiają na atrakcyjny design, który przyciąga nowych klientów i sprawia, że stali zostają wierni producentowi przez długie lata.

     

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Wszystkie prawa zastrzezone | All rights reserved Ambassador 2019