Posiadanie konta Google to udogodnienie, z którego prywatnie korzysta wielu z nas. Prosta i szybko obsługa konta zarówno na urządzeniach mobilnych jak i tradycjonalnie na laptopie zdecydowanie ułatwia życie. Poczta Gmail rzadko zasypywana spamem posiada spore grono zwolenników i wcale to nas nie dziwi. Google zdecydowanie podbija serca internautów. Okazuje się, że dociera również do codzienności przedsiębiorców, którzy korzystając z konta Google Moja Firma mogą wyróżnić się w sieci zakładając wizytówkę Google.
Warsaw Media House poleca konto Google zarówno osobom prywatnym, jak i przedsiębiorcom. W biznesie jego prawidłowe wykorzystywanie może przynieść wymierne korzyści. Jak wcielić konto Google i narzędzia od Google w rzeczywistość Twojej firmy? Kilka praktycznych porad od WMH – agencji PR specjalizującej się w kreowaniu e-wizerunku, znajdziesz w poniższym artykule. Dzięki Warsaw Media House zakochasz się w Google jeszcze raz.
Wprowadzenie konta Google do rzeczywistości Twojej firmy może zdecydowanie poprawić codzienne funkcjonowanie oraz wyniki wizerunkowo-sprzedażowe. Dzięki Google zaczniesz sprawnie działać w zakresie komunikacji marketingowej, a także podniesiesz jakość codziennej pracy zespołu. W obszarach tych z pewnością pomocne okażą się liczne narzędzia Google, o których przeczytasz już za chwilę. W pierwszej kolejności jako Warsaw Media House chcieliśmy szczególną uwagę zwrócić na posiadanie konta Google Moja Firma.
To rozwiązanie, które pomoże Ci szybko dotrzeć z informacjami takimi jak lokalizacja firmy, dane kontaktowe, adres strony www, przedstawienie zarysu oferty do zainteresowanego marką klienta. Dlaczego? Ponieważ posiadając Google Moja Firma tworzysz tzw. wizytówkę, która wyświetla się w wyszukiwarce za każdym razem, gdy nazwa przedsiębiorstwa jest wyszukiwana przez internautę. Nie musisz na tym etapie mieć strony internetowej, co oznacza że od samego początku funkcjonowania przedsiębiorstwa, masz szansę pokazać się w sieci! Warto skorzystać z tej okazji, ponieważ założenie konta Google Moja Firma jest całkowicie darmowe.
Co więcej, pod Twoją wizytówką pojawią się oceny realizowanych przez markę usług lub tworzonych produktów. Będą one przedstawione zarówno w postaci tzw. gwiazdek, jak i jako pisemne opinie dotychczasowych, byłych lub nowych klientów. To treści, które warto monitorować w trosce o e-wizerunek. W Warsaw Media House ze szczególna uwaga przyglądamy się publikacją, jakie pojawiają się pod wizytówką Gogle. Dlaczego? Ponieważ wizytówka to jedna z pierwszych informacji o firmie, z którą spotyka się zainteresowana marką osoba. WMH dba o to, aby wśród opinii niwelować negatywne komentarze bronią reputacji firmy. Dzięki temu zachowujesz profesjonalny wizerunek w oczach odbiorcy i masz szansę na pozyskanie klienta, pracownika czy partnera biznesowego. Jeżeli dotychczas nie myślałeś o tym, żeby założyć konto Google Moja Firma zrób to koniecznie, a troskę o monitorowanie opinii pod wizytówką marki pozostaw specjalistom z WMH.
Poza wizytówką Google oferuje szereg innych narzędzi, które ułatwiają prowadzenie biznesu w sieci. Za pomocą Google Moja Firma zaprezentujesz się w Internecie, ale jest to tylko pierwszy krok. Aby Twoje działania wizerunkowo-marketingowe przynosiły efekty niezmiernie ważne będzie przeprowadzanie kampanii reklamowych. To dzięki nim Twoja marka pojawi się na stronach www, Mapach Google czy YouTube. Warsaw Media House proponuje, aby w tym celu wykorzystać narzędzie takie jak Google Ads. To rozwiązanie, które wyświetli reklamę firmy za każdym razem, gdy internauci poszukują produktów lub usług powiązanych z Twoją działalnością. Dzięki Google Ads skłonisz klientów do odwiedzenia witryny www, e-sklepu czy skontaktowania się z Twoją firmą. Natomiast za pomocą AdSense możesz zacząć zarabiać na reklamach innych firm pojawiających się na Twojej witrynie.
Usprawnij pracę swojego zespołu korzystając z konta Google i pakietu G Suit. W WMH często sięgamy po Google Cloud Platform, gdzie mamy możliwość bezpiecznego przechowywania dokumentów, analizowania danych, a także pracy na wspólnych dyskach Google.
Analityka internetowa w kontrolowaniu działań wizerunkowo-marketingowych to must have. W WMH cenimy sobie narzędzie takie jak Google Analytics, które pomaga nam dokładnie analizować podjęte działania i poprawiać ich efektywność. Według zespołu Warsaw Media House znajomość Google Analytics to podstawa działań dokonywanych w trosce o e-reputacje.
Usuwanie konta Google jest bardzo proste. Praktycznie każdy może go dokonać. Jednak, kiedy usunąć konto Google? Zabieg ten zdaniem WMH jest konieczny, gdy utracisz hasło do swojego konta Google i istnieje prawdopodobieństwo jego powierzenia osobom niewłaściwym np. konkurencji. Usuwanie konta Google to działanie, które często jest podejmowane przez osoby prywatne. Natomiast znacznie rzadziej, jak usunąć konto Google zastanawiają się firmy. W końcu w przedsiębiorstwach hasła i loginy są często bardzo dobrze chronione, a jeszcze rzadziej zapominane. Co innego zdarza nam się w życiu prywatnym.
Usuwanie konta Google to czynność podejmowana również wtedy, gdy postanowimy zmniejszyć ilość posiadanych kont internetowych lub po prostu znajdziemy dla siebie inne narzędzia bądź konta, które okażą się dla nas atrakcyjniejsze. W Warsaw Media House jeszcze nie spotkaliśmy się z takim przypadkiem 😊 Konto Google to doceniana usługa i narzędzia, które stawiają czoła współczesnym wyzwaniom nowoczesnej komunikacji.
Tagi: firma, Google, marketing, PR, public relations
Dodaj komentarz