Po raz szósty redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl, ogłosiła Listę „100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce”. W „100” znalazło się m.in. 18 reprezentantów touroperatorów i agentów (w 2020 było ich 17), 11 przedstawicieli hotelarzy (w 2020 – 9), 22 reprezentantów samorządów i organizacji turystycznych (w 2020 – 22), 6 urzędników (w 2020 – 14), 11 przewoźników lotniczych, autobusowych i kolejowych (w 2020 – 12), 6 reprezentantów portów lotniczych (w 2020 – 5).
Jak co roku Kapituła brała pod uwagę̨ wpływ na proces kształtowania procesów i struktur polskiej turystyki, stopień́ przyczyniania się do osiągniecia sukcesu (lub porażki) przez polską turystykę̨ lub poszczególne jej segmenty, zasoby finansowe (własne lub organizacji czy firmy przez daną osobę̨ zarządzanej), wpływ na zatrudniane osoby, wiarygodność́, medialność, popularność́ (w pozytywnym lub negatywnym znaczeniu), wizerunek, publiczną i środowiskową̨ aktywność.
Redaktor naczelny portalu WaszaTurystyka.pl, Adam Gąsior, podkreśla: „Od początku podkreślamy, że nie jest to ranking popularności ani lista najbardziej lubianych osób w branży Lista „100” nie jest także rankingiem biur podroży ani hoteli czy przewoźników. Tak więc na ogólną ocenę składają się rożne czynniki wymienione przeze mnie w tekście „Jak to robimy” i nie są to tylko i wyłącznie wyniki finansowe danej firmy. Powtarzamy więc: nasza „100” to osoby, których decyzje biznesowe (niekiedy polityczne), sukcesy (lub porażki) zawodowe mają wpływ na sytuację w branży turystycznej. Idealnie byłoby, gdyby to był tylko dobry wpływ, niestety – musimy ocenić również zły wpływ. Tych, którzy mają ewentualnie wspomniany zły wpływ na rozwój (lub jego brak) turystyki, również na Liście uwzględniamy.
Całość listy na WaszaTurystyka.pl
WaszaTurystyka.pl to opiniotwórczy portal dla profesjonalistów branży turystycznej o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku mediów turystycznych. Dostarcza codziennych wiadomości, ważnych opinii i komentarzy oraz wyróżnia się dynamicznym wzrostem i rozwojem, znajomością rynku turystycznego, niezależnością, profesjonalizmem i obiektywizmem. Portal prowadzony przez doświadczonych redaktorów, dobrze znanych w branży, ma rosnące grono oddanych czytelników i odbiorców newslettera, 300 tys. odsłon miesięcznie, 100 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie, ponad 4000 odbiorców codziennego newslettera, fanpage na Facebooku, Linkedin i Twitterze.
Tagi: ITAKA, Piotr Henicz, Rafał Milczarski, turystykaPozdrawiam redaktora Gąsiora
Ciekawe ile zapłacił prezes Itaki by być na pierwszym miejscu
Dodaj komentarz